ATAC FEIXISTA AL CASAL CULTURAL POPULAR EL BALUARD

Aquest matí ha aparegut pintada una bandera espanyola a la persiana del Casal Cultural Popular El Baluard. Des del Casal i la Candidatura d'Unitat Popular volem denunciar aquest acte feixista i rebutjar qualsevol tipus d'agressió d'aquest caire.
Arran de les pintades aparegudes a la seu del Partit Popular de Sant Boi, volem posar de manifest que cap membre de l'Esquerra Independentista de Sant Boi (CUP, Casal i ARRAN) hem sigut autors d'aquestes pintades,no és la nostra actitud llençar la pedra i amagar la mà. Tot i això, seguim defensant la necessitat d'assenyalar els culpables tant de l'ofensiva espanyolista contra la nostra llengua, com de la crisi econòmica capitalista que patim als Països Catalans liderada per la burgesia neoliberal que ens governa.
Així doncs, exposem que:
-no tolerarem cap acte feixista.
-les organitzacions i persones que defensen idees feixistes no tenen cabuda a cap part del territori català.
-l’esquerra independentista no restarà passiva davant del problema del feixisme i en tot moment denunciarem la complicitat que existeix entre aquest i el sistema capitalista, així doncs la nostra actitud sempre serà de combat.
Per un poble unit,alegre i combatiu feixisme mai més!
Sant Boi, Països Catalans.