Botifarres, música, i aigua! Molta aigua...

Malgrat que el temps no va acompanyar, el passat dissabte la CUP celebràrem el que fou el nostre acte més festiu per aquesta campanya, una botifarrada popular acompanyada de bona música i parlaments polítics per tal d'explicar el nostre projecte per a Sant Boi.

L'acte va començar amb una batucada a càrrec de Fills de la Flama que recorregué els carrers del voltant de la plaça de l'Ajuntament. Seguidament, el grup mallorquí Taverners oferí un concert versionant temes d'alguns dels artistes més importants del panorama musical folk dels Països Catalans, com Ovidi Montllor, Guillem d'Efak, Biel Majoral o UC entre d'altres.

Els parlaments començaren amb una breu explicació sobre el projecte de la CUP a nivell nacional a càrrec de la militant Laura Fernández. Tot seguit, en Marc Parés va fer una anàlisi sobre els últims quatre anys de govern a Sant Boi i destacà el paper d'oposició activa que la Candidatura d'Unitat Popular vol tenir si entra al consistori; una oposició inexistent fins a la data com a conseqüència del 'pacte de les cadires' entre PSC, CiU, ERC i IC. Finalment, el cap de llista Pau Romero explicà com s'havia dut a terme l'elaboració del programa municipal i exposà algunes de les propostes més destacades d'aquest. En acabar, el grup punk/rock Furkas de Sant Boi inicià la seva actuació però la pluja finalment va impedir-los continuar i es va haver de donar l'acte per acabat.

Des de la CUP volem destacar els entrabancs que l'Ajuntament ens va posar per tal de poder desenvolupar l'acte en condicions negant-nos el dret a un punt de llum fins dos dies abans de l'acte, quan se'ns va comunicar que finalment se'ns concediria. VA COM VA!!!