Crida a la participació!

Des de la CUP de Sant Boi volem fer una crida a totes les persones que viuen a Sant Boi per tal de que participin en el projecte que la CUP vol desenvolupar a la vila.

L’assemblea de la CUP és conscient de que ens trobem en un moment molt difícil,on la crisis capitalista afecta de manera més agressiva als col·lectius més desfavorits i el conjunt de la classe treballadora. També som conscients que degut a la recuperació del poder per part de la dreta catalana aquestes condicions de vida no milloraran. Alhora també som conscients que només fent un gir a l’esquerra podrem combatre la crisis capitalista i el sistema en si.

El canvi ha de ser profund i no pas d’etiquetes o colors com en el cas de les darreres eleccions autonòmiques,esta clar que un cop més s’ha demostrat que el sistema de democràcia representativa esta en hores baixes.

A la CUP creiem que la democràcia és molt més que anar a votar cada “X”anys un paquet d’opcions polítiques inamovibles i sovint poc representatives de la realitat social.

La democràcia real és la que permet decidir dia a dia el model de societat que volem. Això no és fàcil, però els ajuntaments, com a institucions més properes als ciutadans i les ciutadanes, tenen una gran oportunitat i, sobretot, una gran responsabilitat en aquest sentit.

La CUP te com a objectiu retornar la política a la gent. Hem de denunciar la mentida de la democràcia formal, potenciar l’organització autònoma de les classes populars, aconseguir des de les institucions la creació de canals de participació real efectius i garantir que aquests canals s’utilitzin i serveixin per a que les classes populars autoorganitzades executin polítiques per al poble.

Només des de la voluntat popular podrem construir una vila socialment justa e igualitària i és per això que fem una crida al conjunt de les santboianes i santboians per que participin de forma directa en el seu dia a dia.

Per totes aquestes raons us convidem a participar de l’assemblea de la CUP de Sant Boi que tenen lloc cada dijous al Casal Cultural Popular El Baluard al carrer Victor Balaguer nº21 a les 20h del vespre.