Xerrada-documental:Quan els governs es converteixen en terroristes.

La CUP de Sant Boi juntament amb el Casal d’amistat amb Cuba de Sant Boi i el Grup Barcelonés de Solidaritat amb Cuba de Sant Boi us convida aquest dimecres 4 de juliol al Casal Cal Ninyo de Sant Boi a l’acte de solidaritat amb els 5 cinco presos cubans.
L’acte servirà per solidaritzar-nos amb la situació d’aquests 5 presos cubans i també per conèixer la situació repressiva que pateixen els membres dels col•lectius de l’Esquerra Independentista al conjunt dels Països Catalans just després de la darrera onada repressiva orquestrada pel govern de CIU al Principat i del PP a les illes i País Valencià.
L’acte constarà de dos ponents, el primer és en Martí Majoral de l’organització Alerta Solidària que ens parlarà de la repressió que és viu actualment al conjunt dels PPCC. L’altre ponent serà l’Angeles Salazar de l’organització Defensem Cuba que ens parlarà de la situació dels 5 cinco presos cubans als EEUU.
L’acte estarà conduit i presentat per na Lourdes Escardivol i també contarà amb la projecció del documental “Obama Give me Five” i el posterior debat.
Esperem doncs que aquest acte conti amb una gran presència de públic ja que no hi ha millor arma que la solidaritat entre pobles per lluitar contra la repressió i la injustícia dels estats capitalistes.
Us hi esperem a totes!
Salut i llibertat!